środa, 8 stycznia 2014

Zadanie: Przebiegnij pierwszy półmaraton

Hej Biegaczu,

Zacząłeś biegać z Night Runners? Jesteś w stanie przebiec w niezłej formie dystans 6-8 km?
Jeśli na co najmniej jedno z powyższych pytań odpowiedziałeś/aś: TAK możemy przejść dalej.
Nic tak nie motywuje do pracy jak ambitny cel. A jeśli wokół jest grupa, która Cie wspiera to praca staje się łatwiejsza. Za 3 miesiące odbędą się dwa półmaratony w Poznaniu oraz Warszawie. Chcemy Cie zaprosić do udziału w przygotowaniach, które pozwolą Ci przebiec dystans 21 km w kwietniu. Co Ty na to?
Plany ułożone są w taki sposób, by treningi były połączone ze spotkaniami Night Runners. Dodatkowo spotkamy się kilka razy w weekendy by pobiec razem dłuższe wybiegania. Koniec z wymówkami. Jeśli wchodzisz w ten interes pozostaje zrobić dwie rzeczy.
1. Pobrać plan przygotowań do Półmaratonu.
2. Poinformować znajomych, że chcecie wystartować.

Krok pierwszy jest oczywisty. Natomiast krok drugi to nic innego jak prosta zagrywka psychologiczna, dzięki której zmusimy nas organizm do działania wg. tego planu. Zatem powiedzcie chłopakowi i dziewczynie, Mamie, Tacie i wszystkim przyjaciołom, niech wiedzą, że kolejne 12 tygodni będziecie znikać z domu 3 razy w tygodniu.

Byłbym zapomniał: Uwierz, że możesz to zrobić.
Zacznij od dziś, zapraszamy na czwartkowe spotkania Night Runners w Poznaniu, Warszawie, Płocku.

Pojęcia użyte w planach:
E- biegi luzne czyli rozbieganie wybieganie
rytmy - na 90% - pierwsze kroki maja byc luzno, nie zaczynac z tzw zrywow

10 komentarzy:

  1. szkoda że bez Maniackiej te plany :)

    OdpowiedzUsuń
  2. moze głupie pytanie - co to znaczy żel? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żel. To Twój posiłek w trakcie biegu. Na rynku znajdziesz wiele produktów tego typu.

      Usuń
  3. papka energetyczna :-p

    OdpowiedzUsuń
  4. Na jaki wyniki są te przygotowania ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te plany są dla osób, które chcą ukończyć półmaraton. Jednak wszyscy startujemy z różnego poziomu, zatem jedna osoba może ukończyć ten plan i zadebiutować z czasem 1.50 a inna 2.30.

      Plany bardziej wymagające znajdziesz 2 wpisy wczesniej. Tam na podstawie zakladanego czasu mozesz dostosować tempo treningów pod siebie.

      Usuń
  5. Czy 10' oznacza 10 minut?

    OdpowiedzUsuń
  6. Wielkie dzięki za te plany. Regularne treningi z rozpiską pozwoliły mi zadebiutować w Poznańskim Półmaratonie z czasem 1:53:24. Ten czas to w dużej mierze zasługa tych treningów. Raz jeszcze WIELKIE DZIĘKI!

    Pozdrawiam,
    Marcin

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny debiut Marcin;) Cieszymy się, że plany się przydały ;)

      Makos

      Usuń