poniedziałek, 29 grudnia 2014

8. Poznań Półmaraton - Przygotuj się do zawodów z Night Runners


Już po raz piąty mamy zapraszamy Was do wspólnych przygotowań do poznańskich imprez biegowych. Tym razem nasz trener - Paweł Grzonka - ułożył 15 tygodniowy plan, który zakończymy startem w ósmej edycji poznańskiej połówki.

Wzorem ubiegłych lat zachęcamy Was do uczestnictwa we wspólnych treningach, w poniedziałki na Cytadeli oraz w czwartki nad Maltą. Dodatkowo w ramach przygotowań będziemy organizowali wspólne treningi weekendowe. Informacji o nich szukajcie na profilu Night Runners oraz na stronie półmaratonu 
W tym roku mamy dla Was trzy rodzaje planów treningowych:

1) Plan dla osób, które już biegają i są w stanie truchtać przez min. 60 minut (tempo nie ma znaczenia) Jeśli chcecie zadebiutować podczas 8. Poznań Półmaraton, to ten plan jest dla Was.
-> Pobierz plan

2) Plan dla osób, które debiut w Półmaratonie mają już za sobą i celują w czasy 1:50:00 - 2:00:00. Plan jest elastyczny, dlatego wykonując go niektórzy osiągną nawet lepsze rezultaty.
-> Pobierz plan


3) Plan dla zaawansowanych biegaczy, którzy marzą o czasach nawet 1:35:00 - 1:40:00.
-> Pobierz plan

Opis środków treningowych wykorzystanych w planie znajdziecie tu -> Pobierz legendę

Jeśli macie pytania dotyczące planów to piszcie na kontakt@nightrunners.pl

Wciąż możecie jeszcze zapisać się na 8. Poznań Półmaraton - http://halfmarathon.poznan.pl/strefa-zawodnika/zgloszenia/

1 komentarz:

  1. No fajnie ;) zobaczymy rezultaty już za 4mc.

    OdpowiedzUsuń